23. 7. 2018

 GEFCO zavádza hlasom aktivovaný nástroj na sledovanie zásielok

Reproduktorová technológia použitá pre rýchle zásielky GEFCO je prvým riešením svojho druhu

Spoločnosť GEFCO, globálny poskytovateľ služieb priemyselného dodávateľského reťazca a európsky líder v oblasti logistiky hotových vozidiel, oznámila, že ako prvá zákazníkom prináša jedinečný, hlasom aktivovaný nástroj na sledovanie zásielok, ktorý využíva technológiu Smart Speaker a logistický softvér Cargowise.

Nové riešenie, ktoré dopĺňa existujúcu ponuku sledovacích nástrojov spoločnosti GEFCO, bolo vyvinuté špedičnou divíziou spoločnosti GEFCO pre zákazníkov, ktorí požadujú špičkové monitorovanie prioritných zásielok v reálnom čase v tých prípadoch, keď je najdôležitejšia rýchlosť a efektívnosť.
Tento nástroj, označovaný ako TRACY, využíva logistický softvér Cargowise spoločnosti Wisetech Global prostredníctvom "funkcie" na inteligentnom reproduktore. Toto umožňuje zákazníkom získať jednoduchým hlasovým povelom kľúčové informácie o zásielke vrátane miesta pôvodu, miesta určenia, čísla letu / lode a očakávaného / skutočného príchodu.
TRACY doplní ponuku sledovacích možností spoločnosti GEFCO, ako je GEFC@nnect, ktoré zákazníkom poskytuje vysokokvalitnú sledovateľnosť prostredníctvom online portálu. Tento nástroj bol vyvinutý na podporu firiem, ktoré vyžadujú pre časovo kritické zásielky špičkovú rýchlosť a istotu.
Skupina GEFCO už zákazníkom úspešne predviedla novú technológiu ešte pred plánovaným uvedením do prevádzky. Ide len o prvý krok vo vývoji tohto nástroja, pričom ďalšie aktualizácie poskytnú ešte väčšiu funkčnosť, vrátane možného spojenia so službami letového a námorného sledovania.

Anthony Gunn, Výkonný viceprezident pre Špedíciu spoločnosti GEFCO hovorí: “Sme nadšení, že túto službu môžeme s našimi partnermi spustiť.
TRACY je najnovšou zo série nových technológií, ktoré spoločnosť GEFCO nedávno integrovala do riadenia dodávateľského reťazca, keďže stojíme v popredí na trhu s inováciami“.
“V špedícii - najmä pokiaľ ide o našu ponuku riešení časovo náročných zásielok - kde je nevyhnutná transparentnosť a monitorovanie v reálnom čase - by mal tento nástroj zohrávať kľúčovú úlohu. Zo spätnej väzby, ktorú sme doteraz od našich zákazníkov dostali, sme nadšení.”

“Ako dôveryhodný partner pre našich zákazníkov im poskytujeme maximálnu istotu, že ich tovar je v bezpečných a spoľahlivých rukách. Vďaka rýchlosti a jednoduchosti používania služby TRACY vieme túto úlohu plniť lepšie ako kedykoľvek predtým.”
V záujme uspokojenia potrieb spotrebiteľov, ktorí čoraz viac vyhľadávajú vysoko individuálne služby, spoločnosť GEFCO vyvinula službu My Car Is There, ktorá umožňuje koncovým klientom riadiť dodávku ich nových vozidiel prostredníctvom mobilnej aplikácie.

Skupina GEFCO tiež spúšťa projekt Innovation Factory (Továreň na inovácie) s cieľom identifikovať inovatívne zamestnanecké projekty, poskytovať primerané zdroje na ich vývoj a tiež rozvíjať nové nápady a kreativitu v rámci odvetvia.