Názov: Podnikanie a internet
Autor: Dlabola Ján
Zdroj: Marketingová panoráma (odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti), č.3., ročník I. Bratislava, SMS 2003, s. 13 – 15.
ISBN: 1336-1864
Jazyk: slovenský
Anotácia: Realizácia podnikateľských aktivít je v súčasnosti nepredstaviteľnou bez internetu ako silného nástroja virtuálneho obchodu. Autor definuje pojem elektronický obchod, charakterizuje jeho druhy (Business to Business – B2B, Business to Customer – B2C, Business to Employer) a taktiež sa zaoberá obchodným sortimentom virtuálnych predajní. Záverečná časť príspevku je venovaná spôsobu využitia internetu v komerčnej oblasti (e-verejné obstarávanie, e-aukcia, virtuálne komunity, homeworking a pod.)
Kľúčové slová: Internet, elektronický obchod, B2B, B2C,
Spracoval: Pavol Kráľ ,Ing., Katedra ekonomiky, Žilinská univerzita
Zaradené: január 2004