Názov: Cyklus zákazníckej objednávky
Autor: Douglas M.Lambert
Zdroj: Logistika, str. 76
Vydavateľ: COMPUTER PRESS, PRAHA
ISBN: 80-7226-221-1
Jazyk: český
Anotácia: Cyklus zákazníckej objednávky zahrnuje všetok čas, ktorý uplynie od podania objednávky zo strany zákazníka až po obdržanie objednaného tovaru v prijateľnom stave a jeho umiestnenie do zákazníkovho skladu. Článok poukazuje na to, ako systém vybavovania objednávok priamo ovplyvňuje výkon logistických funkcií. Progresívny systém objednávania zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi, skracuje celkovú dobu cyklu objednávky, čo vedie k zníženiu stavu zásob a k zefektívneniu dopravy. Vďaka súčasnej úrovni výpočtovej technológie a komunikačných systémov je manažment schopný získavať informácie potrebné pre strategické a operačné plánovanie logistických funkcií. Systém vybavovania objednávok môže významne zvýšiť kvalitu i kvantitu informácií, ktoré sú podkladom pre rozhodovací proces.
Kľúčové slová: riadenie databázy, neurónové siete, umelá inteligencia, ciele systému, čiarové kódy.
Spracoval: Ing. Ivan Kollár, Colspedia s.r.o., Žilina
Zaradené: máj 2004