Názov: Technológia CRM
Autor: Doc. Ing. Juraj Vaculík, Ph.D., Ing. Marek Kruppa
Zdroj: Logistika 4, 2006, 34 s.
Vydavateľ: ECONOMIA, a.s. Dobrovského 25, 170 55 Praha 7
ISSN: 1211-0957
Jazyk: slovensky
Anotácia: Podniky, ktoré na svojej ceste k CRM venovali dostatočnú pozornosť revitalizácii potenciálu svojich zamestnancov a ich koncentrovanie na budovanie vzťahu so zákazníkmi, investovali v tomto zmysle do školenia svojich pracovníkov, aktualizovali motivačný a kompenzačný systém a prestavali svoje procesy tak, aby vo všetkých fázach CRM poskytovali zákazníkovi maximálnu pridanú hodnotu, stoja teraz pred úlohou vybrať technológiu IS/ICT.
Kľúčové slová: proces CRM, informačný systém, zákazník, produkt, prvotriedne služby, automatizácia a riadenie podnikových procesov, aplikácie EMA
Spracoval: Ing. Peter Majerčák, Ph.D.
Zaradené: august 2008