Názov: Zvýši strata súkromia úroveň online nakupovania?
Autor: red
Zdroj: TOP magazín o motorizme, doprave, zasielateľstve a logistike Transport a logistika, 12/2012; str. 63
Vydavateľ: vydavateľstvo LUXUR Media, s.r.o.
ISSN: 1335-7433
Jazyk: slovenský
Anotácia: Online nakupovanie je zásadne odlišné od tradičného nakupovania. V kamennej predajni kupujúci prechádza regálmi a kúpi aj veci, ktoré pôvodne nehľadal. Online zákazníci však používajú vyhľadávače, aby sa dostali ku konkrétnemu tovaru. Článok sa venuje aj skutočnosti, že takto prichádza ku strate súkromia a spoločenskej izolácie.
Kľúčové slová: online nakupovanie, balíkové boxy, virtuálna predajňa
Spracoval: doc. Ing. Miloš Poliak, PhD., KCMD, ŽU v Žiline
Zaradené:
január 2013