Názov: Jak dopadl průzkum?
Autor: red
Zdroj: Truck&business – štvrťročník pre stratégiu podnikania v cestnej doprave; 4/2007, str. 16 - 17
Vydavateľ: Club 91, s.r.o.
ISSN: 1801-9048
Jazyk: český
Anotácia: Príspevok popisuje výsledok prieskumu medzi dopravcami, ktorý odpovedá na otázky ohľadom unifikovania vozidlového parku a faktorom, ktoré ovplyvňujú dopravcu pre zakúpenie vozidla danej značky. Osobitne sú rozoberané faktory: prístup k zákazníkovi, spoľahlivosť vozidla a úroveň servisu. Príspevok je doplnený viacerými grafmi, pričom vyhodnotenie je spracované osobitne pre nákladné vozidlá a osobitne pre prípojné vozidlá.
Kľúčové slová: prieskum, odpoveď, anketa
Spracoval: Ing. Miloš Poliak, PhD., KCMD, ŽU v Žiline
Zaradené: máj 2008