Názov: K problematice realizace ECR
Autor: Ing. Jiří Kubát, CSc.
Zdroj: Logistika 5/1999, 9-10.
Vydavateľ: ECONOMIA, a.s.
ISSN: 1211-0957
Jazyk: český
Anotácia: Koncept hospodárnej reakcie na správanie sa zákazníkov ECR (Efficient Consumer Response) je stále predmetom diskusií v odbornej literatúre, ale aj v praxi. Príspevok uvádza základné pravidla pre zavádzanie ECR a odhad možných budúcich dôsledkov tejto stratégie v národnom hospodárstve.
Kľúčové slová: ECR, zákazník, procesy, spokojnosť zákazníkov, riadenie kategórií (Category Management), EDI
Spracoval: Ing. Peter Majerčák, Žilinská univerzita, Katedra ekonomiky
Zaradené: marec 2004

Hľadaj obsah na stránke Logistický monitor

Štatistika

  • Počet návštev článkov 9485551

CHCETE PRISPIEŤ DO LOGISTICKÉHO MONITORU ?

Ak chcete pridať svoj príspevok do rubriky Média monitor spracujte anotáciu podľa vzorovej štruktúry a zašlite ju na adresu logistika@va1.sk 

Ak chcete pridať autorský príspevok zašlite text vo formáte PDF alebo DOC na e-mail: logistika@va1.sk
K príspevku zašlite názov príspevku aj v anglickom jazyku, stručnú anotáciu, kľúčové slová (dôležité pre vyhľadávanie) a fotografiu autora alebo ilustráciu.

Zobraziť vzorovú štruktúru príspevku.

CROWDFUNDING

CROWDFUNDING - je financovanie z mikrozdrojov. Logistický monitor zhromažďuje pre Vás informácie už 20 rokov BEZPLATNE. Pomôžte tomuto projektu dobrovoľnou čiastkou, ktorú pošlete na účet: Tatrabanka a.s. Žilina 2629410129/1100, IBAN: SK5O 1100 0000 0026 2941 0129. Ďakujeme.