Názov: Logistika v procese tvorby marketingovej koncepcie riadenia podnikov
Autor: Prof. Ing. Vladimír Vodinský, CSc.; Mgr. Vladimíra Vodzinská
Zdroj: Zborník príspevkov z 2. medzinárodnej konferencie Logistika & Doprava - LOADO 2003; 10. – 12. septembra 2003; Vysoké Tatry; str. 221-224
Vydavateľ: Katedra logistiky a výrobných systémov; Fakulta baníctva, ekológie, riadenia a geotechnológií; Technická univerzita v Košiciach
ISBN: 1451-107X
Jazyk: slovenský
Anotácia: Autori v príspevku rozpracovali základ koncepcie multidimenzionálneho systému riadenia podniku so zohľadnením toho, že proces integrácie núti riadiace subjekty podnikov v stále väčšej miere akceptovať vplyv logistiky. Definujú marketingový rozmer multidimenzionálneho systému riadenia, ktorý v ďalšej časti príspevku je podrobne rozpracovaný so zameraním na logistiku.
Kľúčové slová: multidimenzionálne riadenie, marketing
Spracoval: Ing. Miloš Poliak, PhD., KCMD, ŽU v Žiline
Zaradené: august 2004

Hľadaj obsah na stránke Logistický monitor

Štatistika

  • Počet návštev článkov 9481049

CHCETE PRISPIEŤ DO LOGISTICKÉHO MONITORU ?

Ak chcete pridať svoj príspevok do rubriky Média monitor spracujte anotáciu podľa vzorovej štruktúry a zašlite ju na adresu logistika@va1.sk 

Ak chcete pridať autorský príspevok zašlite text vo formáte PDF alebo DOC na e-mail: logistika@va1.sk
K príspevku zašlite názov príspevku aj v anglickom jazyku, stručnú anotáciu, kľúčové slová (dôležité pre vyhľadávanie) a fotografiu autora alebo ilustráciu.

Zobraziť vzorovú štruktúru príspevku.

CROWDFUNDING

CROWDFUNDING - je financovanie z mikrozdrojov. Logistický monitor zhromažďuje pre Vás informácie už 20 rokov BEZPLATNE. Pomôžte tomuto projektu dobrovoľnou čiastkou, ktorú pošlete na účet: Tatrabanka a.s. Žilina 2629410129/1100, IBAN: SK5O 1100 0000 0026 2941 0129. Ďakujeme.