Názov: Väzby medzi marketingovým mixom a logistikou
Autor: Dominik Klubica
Zdroj: Logistika Technickej výroby dreva v Karpatoch, Zborník z medzinárodnej konferencie, s. 119 – 123.
Vydavateľ: Katedra lesnej ťažby a mechanizácie, Lesnícka fakulta, Technická univerzita vo Zvolene. Vydavateľstvo TU vo Zvolene 2002.
ISBN: 80-228-1170-X
Jazyk: slovenský
Anotácia: Predložená práca je chápaná ako príspevok k formovaniu marketingového a logistického myslenia a vytvárania poznatkovej bázy pre súčasných a budúcich manažérov lesného hospodárstva. Poukazuje na potrebu implementácie marketingovej logistiky v lesnom hospodárstve, vymedzuje základné nástroje marketingového mixu a vývojové trendy v tejto oblasti. Cesta integrácie marketingovej a logistickej koncepcie je tu chápaná ako cesta perspektívnych manažérov lesného hospodárstva.
Kľúčové slová: marketingový mix, marketingová koncepcia, logistika, stratégia
Spracoval: Ing. Pavol Kráľ, KE, ŽU v Žiline
Zaradené: august 2004