Názov: Prostředí CRM – prostor pro integraci marketingu a logistiky
Autor: Prof. Ivan Gros, CSc., Doc. Ing. Stanislava
Zdroj: Reliant Logistic News, č.1/200, str. 14 - 15
Vydavateľ: EXPODATA-DIDOT spol. s. r. o.
ISSN: 1801-0962
Jazyk: český
Anotácia: V manažérskej praxi stále pretvárajú problémy koordinácie dielčích oblastí podnikového manažmentu. K najzávažnejším z nich patrí nízka úroveň koordinácie marketingových a logistických aktivít. Logistika je zameraná na efektívne zabezpečenie všetkých požiadaviek a prianí zákazníkov na konkurencieschopnej úrovni, teda nákup surovín, riadenia výroby polotovarov, dielov a hotových výrobkov a ich distribúcii. Marketing je koncentrovaný na identifikáciu a získavanie dopytu v rovnakom dodávateľskom reťazci prostredníctvom analýzy trhu.
Kľúčové slová: logistika
Spracoval: Ing. Peter Rolko, A-TRANS s.r.o
Zaradené: apríl 2007