Názov: Organizácia marketingu v dopravných spoločnostiach
Autor: Doc. Ing. Pavol Šaradín CSc.
Zdroj: Zborník príspevkov zo 4. medzinárodnej konferencie Cestná a mestská doprava a trvalo udržateľný rozvoj – CMDTUR 2007; str. 212 - 216
Vydavateľ: Žilinská univerzita v Žiline v EDIS – vydavateľstvo ŽU
ISBN: 978-80-8070-759-0
Jazyk: slovenský
Anotácia: Príspevok sa zaoberá marketingom, pričom v prvej časti je analyzovaný vývoj organizácie marketingu. Ostatná časť príspevku sa zaoberá organizáciou marketingu vo firmách cestnej dopravy. Príspevok pojednáva o teoretických zásadách vytvárania organizačnej štruktúry marketingového oddelenia v dopravných firmách cestnej dopravy. Vychádza sa  z marketingovej koncepcie podnikania v cestnej doprave. Charakterizuje vývoj marketingového oddelenia od jednoduchého obchodného oddelenia až po moderné marketingové oddelenie. Praktické uplatnenie tvorby organizačnej štruktúry vo firmách cestnej dopravy je prezentované na výsledkoch marketingového prieskumu.
Kľúčové slová: organizácia, marketing
Spracoval: Ing. Miloš Poliak, PhD., KCMD, ŽU v Žiline
Zaradené: december 2007