Názov: Nehody nespôsobujeme II.
Autor: Nataša Navrátilová, Dopravný inštitút, štát Virginia, USA
Zdroj: Stratégie č. 12/2007
Vydavateľ: Sanoma Magazines Slovakia, s.r.o.
ISSN: 1335-2016
Jazyk: slovenský
Anotácia: Empirická štúdia, ktorú zadal Foundation of Outdoor Advertising Research and Education v USA sleduje niektoré zo sprievodných správaní vodičov počas každodenného vedenia vozidla vo vzťahu k reklamným médiám. Cieľom je preskúmať správanie vodičov vo vzťahu k digitálnym reklamným médiám a porovnanie so správaním vodičov v oblastiach, kde takéto zariadenia nie sú. Štúdia potvrdila, že digitálne reklamné médiá nemajú vplyv na správanie, sústredenosť a pozornosť vodičov. Plná verzia štúdie je na adrese www.strategie.sk
Kľúčové slová: pozornosť vodiča, správanie vodiča pri vedení motorového vozidla, vplyv reklamných médií na vedenie vozidla
Spracoval: Jaroslav Horečný, Logistický monitor
Zaradené: január 2008