Názov: Komunikácii sa treba učiť
Autor: Mária Dzurová
Zdroj: Systémy logistiky, 10/2008; str.  20 - 21
Vydavateľ: ATOZ Marketing Services spol. s r. o.
ISSN: MK SR 3571/2006
Jazyk: slovenský
Anotácia: Autorka príspevku sa venuje komunikácii vzhľadom na to, že pre samotné fungovanie firmy na trhu, pre jej úspešné podnikanie, predstavuje výmena informácií nevyhnutný predpoklad a firemnú komunikáciu je možné považovať za silný marketingový nástroj. Autorka v prvej časti príspevku definuje požiadavku na informáciu. V ďalšej časti príspevku autorka poukazuje na skutočnosť, že trendom je aktívna účasť pracovníkov na riadení firmy. Ostatná časť príspevku sa zaoberá firemným časopisom.
Kľúčové slová: komunikácia, marketing, informácia
Spracoval: Ing. Miloš Poliak, PhD., KCMD, ŽU v Žiline
Zaradené: február 2008