Názov: Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu
Autor: Ing. Pavol Kita
Vydavateľ: Marketingová panoráma, štvrťročník, odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti, 1/2003, 25-29
ISSN: 1336-1864
Jazyk: slovenský
Anotácia: Štruktúra distribučného kanála je výsledkom zmeny v dôsledku zmien spotrebiteľského správania, cien, produktov, podpora predaja, logistiky, dostupnosti sprostredkovateľov, zdrojov, konkurencie a ďalších faktorov prostredia. Dizajn distribučného kanála patrí medzi možnosti, ako si udržať postavenie na trhu.
Kľúčové slová: distribučný kanál, dizajn distribučného kanála, konfigurácia distribučných kanálov
Spracoval: Jozef Strišš, Katedra manažérskych teórií, FRI ŽU, e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Zaradené: marec 2005