Názov: „Nepravdivý obraz veřejnosti o kamionech je třeba změnit“
Autor:
lan
Zdroj: Dopravní noviny – týdeník pro dopravu a logistiku, č. 11/2006, str. 8
Vydavateľ: České dopravní vydavatelství, s.r.o.
ISSN: 1210-1141
Jazyk: český
Anotácia: Článok prináša informácie o reklamnej kampani „Jedeme v tom spolu“. Táto reklamná akcia autodopravcov, prostredníctvom ktorej chce Združenie ČESMAD Bohemia vylepšiť image cestnej nákladnej dopravy v očiach verejnosti, sa zameriava predovšetkým na objasnenie a zdôraznenie úlohy kamiónovej dopravy pre ekonomiku ČR a Európy a jej nenahraditeľnosť pri preprave tovaru. Podľa prezidenta ČESMADu Vladimíra Starosty je potrebné, aby si ľudia uvedomili, že katastrofálny stav ciest je spôsobený najmä ich dlhodobým podinvestovaním z hľadiska opráv a kvality asfaltových povrchov.
Kľúčové slová: negatívny vzťah verejnosti, nedostatočná infraštruktúra.
Spracoval: Ing.  Zdeněk Remenec, Colspedia s.r.o.
Zaradené: máj 2006