Názov: B2C Rozvoz: flexibilita a komunikace
Autor: Adriana Weberová
Zdroj: Systémy logistiky, 5/2012, str. 6-8
Vydavateľ: ATOZ Marketing Services, spol. s r. o.
ISSN: 1214-4827
Jazyk: český
Anotácia: Autorka sa v článku venuje špecifikám distribúcie zásielok konečnému zákazníkovi. Túto formu distribúcie podporuje hlavne rozmach predaja tovarov prostredníctvom e-shopov. V súčasnosti je štandardom možnosť elektronického sledovania stavu zásielky zákazníkom. Dôležitým aspektom doručenia zásielky konečnému zákazníkovi je jeho zastihnutie počas distribúcie, úspešnosť doručenia zvýšilo zavedenie tzv. avíza o predpokladanom čase doručenia.
Kľúčové slová: rozvoz, zásielka, distribúcia, príjemca, zákazník
Spracoval: doc. Ing. Vladimír Konečný, PhD., KCMD, ŽU v Žiline
Zaradené: august 2012