Meno: Dušan Kasper
Rok: 2005
Názov práce: Návrh zákazníckeho centra nákladnej prepravy ZSSK
Katedra: Katedra železničnej dopravy
Fakulta:  Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov
Počet strán:    75                Počet obrázkov:  14            Počet tabuliek:    4
Počet grafov:  3                  Počet príloh:       7              Počet použ. lit.:  11
Anotácia: Diplomová práca sa zaoberá stratégiou zriadenia zákazníckeho centra nákladnej prepravy Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia, a.s. (ZSSK Cargo). Cieľom je posilnenie pozície na prepravnom trhu a dosiahnutie úplnej spokojnosti prepravcov – zákazníkov spoločnosti prostredníctvom poskytovania komplexných štandardných a nadštandardných služieb v danom regióne, kde bude zákaznícke centrum situované.
Anotácia (anglický jazyk): The diploma work is handling with the strategy of establishing the cargo customers center, under the heading of railway company CARGO SLOVAKIA, Inc. (ZSSK CARGO). Goal of this project is to strenghten the position on the transport market – place and achievement of full carriers – clients satisfaction throughout offering a complex standard and abovestandard services in the region, where the cargo customers centers will be situated.
Kľúčové slová: zákaznícke centrum, call centrum, ZSSK Cargo, CRM
Vedúci práce: Ing. Jozef Gašparík, PhD.
Recenzent: Ing. Vladimír Bayer