Meno: Ivana Harantová
Rok: 2005
Názov práce: Uplatnenie marketingových nástrojov v železničnej preprave cestujúcich
Katedra: Katedra železničnej dopravy
Fakulta:  PEDaS
Počet strán:    67               Počet obrázkov:  4             Počet tabuliek:    3
Počet grafov:  17               Počet príloh:       5             Počet použ. lit.:  11
Anotácia: Diplomová práca bola zameraná na uplatňovanie marketingových nástrojov v železničnej preprave cestujúcich. Cieľom diplomovej práce je zistenie a hľadanie možností využitia marketingových nástrojov tak, aby osobná železničná doprava nestratila svoje postavenie na prepravnom trhu.
V závere je poukázané na viacero možností, ktoré by v oblasti marketingu viedli k efektívnejšiemu využívaniu marketingových nástrojov v ZSSK Slovensko, a.s..
Anotácia (anglický jazyk): The diploma work is aimed at pushing marketing tools in the railway transport of passengers. The main purpose of my diploma work is to search and find possibilities of implementing marketing tools so that passenger railway transport wouldn´t miss it´s position on the transport market.
At the end I have pointed at many possibilities in marketing area that would lead to better implementation of marketing tools in ZSSK Slovensko, a.s..
Kľúčové slová: marketingové nástroje, cena, komunikácia, distribúcia, ľudský faktor, proces
Vedúci práce: Ing. Jana Omesová
Recenzent: Ing. Ladislav Olexa, PhD.