Meno: Miloš Šottník
Rok: 2005
Názov práce: Zvyšovanie kvality železničnej osobnej dopravy prostredníctvom merketingových činností ZSSK
Katedra: železničnej dopravy
Fakulta: prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov
Počet strán:57                   Počet obrázkov:7             Počet tabuliek:18  
Počet grafov:18                 Počet príloh:2                    Počet použ. lit.:6
Anotácia: Diplomová práca sa zaoberá zvyšovaním kvality železničnej osobnej dopravy prostredníctvom marketingových činností ZSSK. Na základe marketingového prieskumu jestvujúceho stavu  kvality služieb Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s. metódou analýzy príčin a následkov, metódou SWOT analýzy a dotazníkovou metódou, zohľadňujúc všetky prvky marketingového mixu, sú navrhnuté marketingové činnosti na zvýšenie kvality osobnej dopravy.
Anotácia (anglický jazyk): Diploma work is aimed at increasing the quality of railway passanger traffic through the marketing activities of ZSSK. According to the marketing research of contemporary state the quality service of  Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. using analyze of reasons and effects method, SWOT analyze method and questionnaire method, taking into account all elemenths of marketing mixture, the marketing activities for increasing the quality of passanger trafic are suggested.
Kľúčové slová: marketingové činnosti, zvyšovanie kvality
Vedúci práce: Ing. Gabriela Rebrošová (VVÚŽ)
Recenzent: Ing. Jozef Gašparík, PhD.