ČAKACÍ ČAS V KANÁLY OBSLUHY / WAITING TIME IN SERVICE CHANNEL

Čakací čas, ktorý sa objavuje pretože určitá činnosť je vykonávaná jedným, alebo viacerými zdrojmi (vo viacerých kanáloch obsluhy) s limitovanou kapacitou. Toto vyúsťuje do prestoja a teda do čakacieho času. Určujúce faktory zahŕňajú:
- počet kanálov obsluhy,
- faktor nakládky na kanál obsluhy,
- procesný čas na činnosti.
Príklady situácii v ktorých sa objavujú čakacie časy v kanáloch obsluhy sú:
- prestoj cestných vozidiel vytvárajúci sa v prípade limitovanej vykládkovej kapacity,
- zásoba práce spôsobená formovaním progresu, vtedy ak je nevyhnutné čakať na ďalšiu operáciu, ktorá sa má vykonávať výrobným zdrojom, ktorý v danom okamihu má nedostatočnú kapacitu.

Hľadaj obsah na stránke Logistický monitor

Štatistika

  • Počet návštev článkov 9478847

CHCETE PRISPIEŤ DO LOGISTICKÉHO MONITORU ?

Ak chcete pridať svoj príspevok do rubriky Média monitor spracujte anotáciu podľa vzorovej štruktúry a zašlite ju na adresu logistika@va1.sk 

Ak chcete pridať autorský príspevok zašlite text vo formáte PDF alebo DOC na e-mail: logistika@va1.sk
K príspevku zašlite názov príspevku aj v anglickom jazyku, stručnú anotáciu, kľúčové slová (dôležité pre vyhľadávanie) a fotografiu autora alebo ilustráciu.

Zobraziť vzorovú štruktúru príspevku.

CROWDFUNDING

CROWDFUNDING - je financovanie z mikrozdrojov. Logistický monitor zhromažďuje pre Vás informácie už 20 rokov BEZPLATNE. Pomôžte tomuto projektu dobrovoľnou čiastkou, ktorú pošlete na účet: Tatrabanka a.s. Žilina 2629410129/1100, IBAN: SK5O 1100 0000 0026 2941 0129. Ďakujeme.