AMPLIKAČNÝ EFEKT - efekt podnikateľského reťazca, Forresterov efekt / BUSINESS CHAIN EFFECT,...

AMPLIKAČNÝ EFEKT - efekt podnikateľského reťazca, Forresterov efekt / BUSINESS CHAIN EFFECT, Forrester’s effect
Efekt, ktorý sa vyskytuje v celom podnikateľskom reťazci, pretože kolísanie dopytu na konci reťazca (konzument) silne pociťujú na začiatku reťazca (zásobovatelia surovinami). Tento efekt je vyvolaný faktom, že v každom článku reťazca sa zmena dopytu zosiľuje následkom materiálových zásob na sklade, ktoré sa prispôsobujú zmenám dopytu na základe skúseností v dôležitých článkoch reťazca. Nedostatok informácií o zmenách na konci reťazca má obrovský vplyv na amplifikačný (rozširujúci, zosiľujúci) efekt.

Hľadaj obsah na stránke Logistický monitor

Štatistika

  • Počet návštev článkov 9485983

CHCETE PRISPIEŤ DO LOGISTICKÉHO MONITORU ?

Ak chcete pridať svoj príspevok do rubriky Média monitor spracujte anotáciu podľa vzorovej štruktúry a zašlite ju na adresu logistika@va1.sk 

Ak chcete pridať autorský príspevok zašlite text vo formáte PDF alebo DOC na e-mail: logistika@va1.sk
K príspevku zašlite názov príspevku aj v anglickom jazyku, stručnú anotáciu, kľúčové slová (dôležité pre vyhľadávanie) a fotografiu autora alebo ilustráciu.

Zobraziť vzorovú štruktúru príspevku.

CROWDFUNDING

CROWDFUNDING - je financovanie z mikrozdrojov. Logistický monitor zhromažďuje pre Vás informácie už 20 rokov BEZPLATNE. Pomôžte tomuto projektu dobrovoľnou čiastkou, ktorú pošlete na účet: Tatrabanka a.s. Žilina 2629410129/1100, IBAN: SK5O 1100 0000 0026 2941 0129. Ďakujeme.