Názov: Logistika a marketing v doprave
Autor: Ing. Hana Drahotská, Univerzita Pardubice, Dopr. Fakulta J. Pernera
Zdroj: Logistika 10/2002, str. 36
ISSN: 1211-0957
Anotácia: Autor definuje súvislosti vzájomných vzťahov medzi dopravou, logistikou a marketingom.
Kľúčové slová: globalizácia, EDI, marketing, doprava, dopravný systém, logistika.
Spracoval: Ing. Peter Majerčák, Katedra ekonomiky FPEDaS ŽU
Zaradené: október 2003

Hľadaj obsah na stránke Logistický monitor

Štatistika

  • Počet návštev článkov 9491956

CHCETE PRISPIEŤ DO LOGISTICKÉHO MONITORU ?

Ak chcete pridať svoj príspevok do rubriky Média monitor spracujte anotáciu podľa vzorovej štruktúry a zašlite ju na adresu logistika@va1.sk 

Ak chcete pridať autorský príspevok zašlite text vo formáte PDF alebo DOC na e-mail: logistika@va1.sk
K príspevku zašlite názov príspevku aj v anglickom jazyku, stručnú anotáciu, kľúčové slová (dôležité pre vyhľadávanie) a fotografiu autora alebo ilustráciu.

Zobraziť vzorovú štruktúru príspevku.

CROWDFUNDING

CROWDFUNDING - je financovanie z mikrozdrojov. Logistický monitor zhromažďuje pre Vás informácie už 20 rokov BEZPLATNE. Pomôžte tomuto projektu dobrovoľnou čiastkou, ktorú pošlete na účet: Tatrabanka a.s. Žilina 2629410129/1100, IBAN: SK5O 1100 0000 0026 2941 0129. Ďakujeme.