16. 12. 2013
System News 16-12-2013
16. 12. 2013
System News 16-12-2013
VARŠAVA – 13. prosince 2013 – Prologis, Inc., vedúci globálny vlastník, prevádzkovateľ a developer industriálnych nehnuteľností, dnes oznámil, že už druhýkrát za sebou získal cenu „Warehouse of the Year“ spoločnosti Eurobuild.
Cena sa udeľuje na základe výsledkov nezávislého prieskumu, ktorý sa realizuje medzi nájomníkmi 19 priemyselných parkov v Poľsku. Spoločnosť Prologis sa stala jednou z niekoľkých spoločností, ktorej parky zákazníci ocenili za zariadenie ako aj poskytované služby.
Roman Skowroński, viceprezident a vedúci manažmentu nehnuteľností spoločnosti Prologis pre strednú a východnú Európu, cenu prevzal počas slávnostného vyhlásenia, ktoré sa konalo vo Varšave 5. decembra.
„Rád by som poďakoval našim zákazníkom za ocenenie úsilia, ktoré náš tím zodpovedný za manažment nehnuteľností vkladá do zlepšovania našich parkov a poskytovania jedinečných služieb zákazníkom,“ povedal Skowroński. „Teší nás, že môžeme podporovať každodenné aktivity našich zákazníkov a sme nesmierne hrdí na získanie tohto ocenenia.“
Prologis Park Sochaczew sa nachádza 50 kilometrov západne od centra Varšavy na východe mesta Sochaczew. Park ponúka priame spojenie s E30 (Varšava – Berlín), a tiež jednoduché spojenie s diaľnicou A2 a cestou 50/705 (Nemecko, Litva). Môže sa pochváliť vlastnou krátkou železničnou traťou, ktorá je napojená na medzinárodnú železničnú trať spájajúcu Berlín a Moskvu.
Park pozostáva zo šiestich budov s celkovou rozlohou 100 000 metrov štvorcových. Spoločnosť Procter & Gamble si prenajímá 38 000 metrov štvorcových v budove DC1 a DC2 a 11 800 metrov štvorcových v budove DC3. Väčšina zostávajúcich priestorov je obsadených spoločnosťami DHL a Pilkington Automotive Poland. Park ponúka možnosť ďalšej výstavby až troch budov s celkovou rozlohou 90 000 metrov štvorcových.
9. 12. 2013
System News 9-12-2013
2. 12. 2013
System News 2-12-2013
25. 11. 2013
System News 25-11-2013
18. 11. 2013
System News 18-11-2013
11. 11. 2013
System News 11-11-2013
7. 11. 2013GEFCO optimalizuje nákup vďaka kolaboratívnemu systému Carrier Management System Courbevoie 7. novembra 2013 - V rámci poskytovania služieb je pre GEFCO, lídra v oblasti logistiky pre automobilový priemysel a priemyselnej logistiky, kľúčovým faktorom kvalita. Nákupné oddelenie disponuje kolaboratívnou platformou pod názvom CMS - Carrier Management System, ktorá mu umožňuje riadiť externých prepravcov a vystavovať on-line verejné súťaže formou holandských aukcií.
Inovačný systém bol zavedený vďaka podpore spoločnosti CEREZA, konzultačná spoločnosť v oblasti manažmentu a IT systémov, a predstavuje optimálne riadenie subdodávateľov i rozšírenie nákupných možností GEFCO.
Carrier Management System je súčasťou programu TOSCA, ktorý bol spustený v roku 2011. Cieľom je rozvíjať nielen víziu Gobale Agile dodávateľského reťazca GEFCO, od dodávateľov a zákazníkov až po koncových užívateľov, ale i nové produkty pre udržanie rýchlosti pohybu dodávateľských reťazcov a vylepšovať konkurencieschopnosť GEFCO.
Priekopnícky produkt
Hlavnou funkciou kolaboratívnej platformy CMS, ktorá bola zavedená vo všetkých európskych pobočkách skupiny, je uľahčenie a lepšia organizácia prác pre nákupné jednotky GEFCO.
Tento systém, ktorý bol preložený do viacerých jazykov, umožňuje prepravcom zaregistrovať sa do referenčnej databázy GEFCO. Umožňuje im to zúčastňovať sa na výzvach na predloženie ponuky zameraných na pravidelné toky.
Kombinácia ľahkého ovládania s prispôsobeným rozhraním
Platforma využíva databázu prepravcov, ktorá obsahuje všetky kritériá potrebné na vyhľadanie najvhodnejších prepravcov podľa stanovených požiadaviek.
Kolaboratívnu databázu, ktorú podporuje nákupná divízia, môže využívať aj charterová sieť skupiny GEFCO. Databáza, ktorá obsahuje viac ako 8 000 prepravcov poskytuje operátorom GEFCO prístup k efektívnemu systému riadenia, ktorý pridáva komunikácii medzi jednotlivými stranami prvok transparentnosti a GEFCO umožňuje lepšiu kontrolu svojich subdodávateľských aktivít.
„Sme veľmi spokojní s ľahkým priebehom zavedenia systému CMS v našich tímoch. Keď máme tento systém, potrebujeme len zopár kliknutí, aby sme videli odpovede na naše výzvy, a dali prepravcovi ihneď vedieť, či má jeho ponuka šancu na prijatie, alebo cena musí byť upravená,“ uviedol Florian Chesnais, nákupca pre severný región.
„CMS uľahčuje predkvalifikačnú fázu, takže teraz môžeme uchovávať dlhodobé záznamy. Navyše fakt, že máme tak obsiahlu databázu pokrývajúcu celú Európu, je veľkou výhodou vzhľadom na veľkosť siete GEFCO,“ uviedolJan Stejskal, manažér nákupu v Českej republike.
Najmodernejšie zariadenie, ktoré kladie dôraz na kvalitu
Zavedenie systému CMS je dôkazom, že v rámci poskytovania svojich služieb GEFCO kladie kvalitu vždy na prvé miesto. Táto zásada neustáleho zlepšovania sa uplatňuje aj na služby v dodávateľskej fáze.
Vďaka CMS môžu odteraz nákupcovia využívať inovačné IT riešenie, ktoré im umožňuje robiť viac než len odhadnúť samotné náklady. Teraz majú prístup aj do systému umožňujúci porovnanie kvality pre partnerov GEFCO. Operátori sa už nemusia uspokojiť len s údajom, kto ponúka najnižšiu cenu. Môžu taktiež zistiť, kto ponúka najlepšie služby. „Práve preto je tento systém kľúčovým nástrojom na zlepšenie nákupnej konkurencieschopnosti GEFCO,“ uviedol Nicolas Recapet, jeden z poradných manažérov spoločnosti Cereza.
Výsledkom je lepšia kontrola nad nákupom a nákupcovia, ktorí majú prostredníctvom komplexnej databázy prístup k informáciám o kvalite služieb prepravcov.
„Zavedenie systému CMS v rámci pozemnej siete GEFCO znázorňuje schopnosť spoločnosti zavádzať inovačné riešenia, ktoré sú vhodné pre všetky úrovne dodávateľského reťazca“, uviedol Gilbert Tichit, manažér nákupu GEFCO.
„Tento systém zlepšil výkon nášho nákupu a zvýšil produktivitu, pričom pri výbere dodávateľov zohráva kľúčovú úlohu kvalita. Referenčnú databázu môžu používať všetci a sledovať využívanie našich mnohých partnerov v celej Európe“.
Ak chcete pridať svoj príspevok do rubriky Média monitor spracujte anotáciu podľa vzorovej štruktúry a zašlite ju na adresu logistika@va1.sk
Ak chcete pridať autorský príspevok zašlite text vo formáte PDF alebo DOC na e-mail: logistika@va1.sk
K príspevku zašlite názov príspevku aj v anglickom jazyku, stručnú anotáciu, kľúčové slová (dôležité pre vyhľadávanie) a fotografiu autora alebo ilustráciu.
Zobraziť vzorovú štruktúru príspevku.
CROWDFUNDING - je financovanie z mikrozdrojov. Logistický monitor zhromažďuje pre Vás informácie už 20 rokov BEZPLATNE. Pomôžte tomuto projektu dobrovoľnou čiastkou, ktorú pošlete na účet: Tatrabanka a.s. Žilina 2629410129/1100, IBAN: SK5O 1100 0000 0026 2941 0129. Ďakujeme.