Názov: E-shopy: prubířský kámen logistiky
Autor: Mikuláš Černý
Zdroj: Systémy logistiky, 4/2011, str. 6-9
Vydavateľ: ATOZ Marketing Services, spol. s r. o.
ISSN: 1214-4827
Jazyk: český
Anotácia: Trh internetového nakupovania v ČR neustále rastie, odhad rastu pre rok 2011 predpokladá s hodnotou 10-15 %. Viac ako 80 % českých používateľov internetu v roku 2010 aspoň raz využila e-shop, to je najviac z pomedzi krajín Višegrádskej štvorky. Autor v článku analyzuje funkcie, výhody a koncepcie e-shopu, venuje sa tiež dodacím lehotám pri nákupe prostredníctvom e-shopu.
Kľúčové slová: logistika, e-shop, internet, zásielka, trh
Spracoval: doc. Ing. Vladimír Konečný, PhD., KCMD, ŽU v Žiline
Zaradené: júl 2011