2. 5. 2017
System News 2-5-2017
2. 5. 2017
System News 2-5-2017
2. 5. 2017
Dachser získal väčšinový podiel v írskej partnerskej firme Johnston Logistics
Medzinárodný poskytovateľ logistických služieb Dachser sa stal majoritným akcionárom spoločnosti Johnston Logistics Ltd. a posilňuje tým svoju logistickú sieť v severozápadnej Európe.
„Naši zákazníci v Írsku profitujú z jednotných služieb, kvalitatívnych štandardov, pevných prepravných časov a z hustej siete pobočiek Dachser v celej Európe,“ hovorí Michael Schilling, COO Road Logistics spoločnosti Dachser. „V Johnston Logistics sme získali dobre zavedenú rodinnú firmu, s ktorou sme dlhodobo spolupracovali a dôverovali jej. Túto investíciu považujeme za skvelú príležitosť k ďalšiemu posilneniu našej dôležitej európskej siete.“
Albert Johnston, spoluzakladateľ spoločnosti Johnston Logistics, zostane akcionárom a managing directorom novej dcérskej spoločnosti Dachser v Írsku. „Írsky obrovský hospodársky rast robí z tejto krajiny kľúčový logistický región. Táto transakcia nám umožňuje ponúknuť našim zákazníkom celú škálu vysoko kvalitných služieb, ktorými je Dachser preslávený,“ hovorí Wolfgang Reinel, managing director European Logistics pre severnú a strednú Európu.
Od nadviazania partnerstva so spoločnosťou Dachser v roku 2007 využívala rodinná spoločnosť Johnston Logistics medzinárodné trhy a profitovala z denných liniek európskej pozemnej siete Dachser. Dachser organizuje prepravy pre Írsko na svojich pobočkách v Kolíne nad Rýnom v Nemecku a v Zevenaare v Holandsku. Na dennej báze funguje aj denné spojenie medzi Írskom a Spojeným kráľovstvom.
21. 4. 2017
Prologis oznamuje výsledky v Európe za prvý štvrťrok roku 2017
Prenajaté 1,1 milióna metrov štvorcových
Začatá výstavba s rozlohou 191 400 metrov štvorcových; 100 percent výstavby je na mieru
AMSTERDAM (21. apríla 2017) – Prologis, Inc., globálny líder v oblasti logistických nehnuteľností, dnes oznámil výsledky v Európe za prvý štvrťrok roku 2017.
Prevádzkové výsledky
Prologis Europe zakončil prvý štvrťrok s 96,7-percentnou obsadenosťou. Súhrnný objem novo uzavretých a predĺžených nájomných zmlúv predstavoval v prvom štvrťroku 1,1 milióna metrov štvorcových.
Ku koncu štvrťroku vlastnil Prologis v Európe buď ako jediný majiteľ alebo formou spoločného investičného projektu portfólio nehnuteľností s celkovou rozlohou 16,8 miliónov metrov štvorcových.
„Prologis zažil v Európe ďalší úspešný štvrťrok,“ povedal prezident Prologis Europe Ben Bannatyne. „Zákazníci sú aj naďalej pozitívne naladení, na trhu je dostatočná ponuka moderných zariadení a dopyt je na väčšine trhov nemenný.“
„Januárová konsolidácia dvoch európskych fondov - European Logistics Venture 1 (ELV1) a Prologis Targeted Logistics Fund (PTELF) - prispela k ďalšiemu zefektívneniu našej obchodnej činnosti. Vznik UK Logistics Venture, spoločného podniku Prologis a CBRE GIP, je dôležitým medzníkom pre pokračujúci rast v Spojenom kráľovstve,“ dodal Bannatyne.
V prvom štvrťroku sa najväčšiemu záujmu zákazníkov tešili tieto trhy:
Medzi významné nové prenájmy v prvom štvrťroku patrili:
Začatá výstavba
Na všetkých európskych trhoch naďalej pretrváva nízka ponuka prvotriednych logistických nehnuteľností. Prologis Europe v prvom štvrťroku začal výstavbu šiestich nových projektov v Spojenom kráľovstve, Holandsku, Taliansku a na Slovensku s celkovou rozlohou 191 400 metrov štvorcových. Vo všetkých prípadoch ide o budovy stavané na mieru.
Medzi začatými projektmi nájdeme:
Akvizície a predaje
V prvom štvrťroku Prologis predal nehnuteľnosti v Rakúsku, Nemecku, Poľsku a na Slovensku v celkovej výške 46 miliónov eur a pozemky v Nemecku a na Slovensku s rozlohou 25 hektárov.
Výsledky v strednej a východnej Európe
Prologis v regióne posilnil svoje postavenie a udržal si rekordne vysokú mieru obsadenosti 96 percent. Na konci štvrťroku činilo portfólio spoločnosti 4,6 milióna metrov štvorcových logistických priestorov v 43 parkoch. Spoločnosť prenajala viac ako 390 000 metrov štvorcových. Z toho 125 000 metrov štvorcových tvorili nové nájomné zmluvy a 230 000 metrov štvorcových predĺžené nájomné zmluvy. Zvyšné transakcie zahŕňajú krátkodobé nájomné zmluvy. Prologis dokončil osem budov s celkovou rozlohou 121 000 metrov štvorcových v Poľsku, Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku. Ďalšie štyri úplne prenajaté budovy s celkovou rozlohou viac ako 120 000 metrov štvorcových sú v súčasnosti vo výstavbe.
30. 3. 2017
Druhá špekulatívna budova v Prologis Park Prague-Airport úplne prenajatá
Zákazníci si budovu prenajali ešte pred jej dokončením
PRAHA – 30. marca 2017 - Prologis, Inc., globálny líder v oblasti logistických nehnuteľností, dnes oznámil podpis dvoch nových nájomných zmlúv celkovo na 12 100 metrov štvorcových vo svojej druhej špekulatívnej budove v Prologis Park Prague-Airport. Park je teraz 100-percentne prenajatý.
Podrobnosti o nájomných zmluvách:
„Rýchlosť, s akou bola nová budova prenajatá, odráža dopyt po vysoko kvalitných logistických priestoroch v optimálnych lokalitách,“ uviedol Martin Baláž, riaditeľ Prologis pre prenájom a výstavbu v Českej republike a na Slovensku. „Prologis Park Prague-Airport bol pre nás vzhľadom k silným ekonomickým ukazovateľom jasnou voľbou pre špekulatívnu výstavbu.“
Prologis Park Prague-Airport sa nachádza v tesnej blízkosti diaľnice D6 na výjazde 7, päť minút od pražského letiska. V parku sa nachádzajú tri budovy s celkovou rozlohou 73 000 metrov štvorcových s potenciálom pre ďalšiu výstavbu 48 000 metrov štvorcových. Park poskytuje výborné spojenie s národnými aj medzinárodnými obchodnými trasami prostredníctvom Pražského okruhu D0 a diaľnic D5 a D1. Zastávky verejnej dopravy, vrátane stanice autobusu priamo v parku, ponúka spojenie do Kladna, Prahy a taktiež na vlakovú stanicu.
Prologis je s viac ako 1 miliónom metrov štvorcových logistických a priemyselných priestorov jedným z popredných poskytovateľov distribučných nehnuteľností v Českej republike (k 31. decembru 2016).
29. 3. 2017
GEFCO newsletter 3 / 2017.
6. 3. 2017
System News 6-3-2017
23. 2. 2017
Bratislavská integrovaná doprava pripravuje dlhodobý plán rozvoja verejnej dopravy s partnermi a samosprávou v Bratislavskom kraji
BRATISLAVA, 22. septembra 2016. Na pôde Bratislavskej integrovanej dopravy, koordinátora Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji, sa stretli tvorcovia Plánu dopravnej obslužnosti so zástupcami všetkých partnerov IDS BK spolu s poslancami krajského a mestského zastupiteľstva. Zúčastnení pripomienkovali tento strategický materiál, podľa ktorého sa bude v budúcnosti rozvíjať verejná doprava v celom Bratislavskom kraji.
Plán dopravnej obslužnosti je strategický dokument, ktorý analyzuje súčasný stav a navrhuje zlepšenia a rozvoj integrovanej dopravy v Bratislavskom kraji. Plán dopravnej obslužnosti stanoví štandardy prevádzky verejnej dopravy na celom území Bratislavského kraja, trasy a prevádzkové parametre liniek, štandardy budovania zastávok, prestupných staníc a celkové možnosti dlhodobého rozvoja prevádzky IDS BK.
„Sme veľmi radi, že aj poslanci mestského a krajského zastupiteľstva prispeli svojimi návrhmi a pripomienkami k tak dôležitému a strategickému dokumentu, akým je Plán dopravnej obslužnosti. Tento dokument bude kľúčový pre ďalší rozvoj integrovanej dopravy v našom kraji, ktorej služby môže využívať nielen vyše 600 tisíc občanov Bratislavského kraja, ale aj množstvo ďalších návštevníkov nášho kraja. Nepochybne je to jeden z najzásadnejších dokumentov, ktorý určí budúcnosť cestovania verejnou dopravou pre nás všetkých. Sme preto veľmi radi, že na jeho tvorbe môžeme spolupracovať s najlepšími odborníkmi na dopravu zo Žilinskej univerzity,“ povedal Marian Rovenský, predseda predstavenstva Bratislavskej integrovanej dopravy, koordinátora Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji.
Definitívne znenie plánu rozvoja verejnej dopravy v Bratislavskom kraji bude mestským a krajským poslancom predložené na odsúhlasenie na zastupiteľstvách. Odsúhlasený Plán dopravnej obslužnosti bude slúžiť objednávateľom dopravných výkonov, Ministerstvu dopravy a výstavby SR, magistrátu Hlavného mesta Bratislava, Bratislavskému samosprávnemu kraju a dopravcom zapojeným do IDS BK ako podklad na realizáciu ďalších krokov spojených s rozvojom verejnej dopravy v Bratislavskom kraji.
21. 2. 2017
System News 21-2-2017
16. 2. 2017
Prologis oznamuje výsledky za rok 2016 v strednej a východnej Európe
Rekordne vysoká miera obsadenosti 96,4 percenta
1,8 milióna metrov štvorcových prenajatých priestorov
65-percentný nárast nových investícií
18 novo začatých výstavieb
BRATISLAVA – 16. februára 2017 – Prologis, Inc., globálny líder v oblasti priemyselných nehnuteľností, dnes oznámil výsledky svojej obchodnej činnosti v strednej a východnej Európe za rok 2016.
Prevádzkové výsledky
Spoločnosť v strednej a východnej Európe prenajala 1,8 milióna metrov štvorcových. Podpísala nové nájomné zmluvy na 700 000 metrov štvorcových a predĺžila nájomné zmluvy na 900 000 metrov štvorcových. Zvyšné transakcie tvorili krátkodobé nájomné zmluvy. Miera obsadenosti portfólia v strednej a východnej Európe sa vyšplhala na rekordnú úroveň 96,4 percenta.
Na konci roka dosiahlo portfólio Prologis v strednej a východnej Európe 4,5 milióna metrov štvorcových.
„Uplynulý rok priniesol Prologis rekordné výsledky - globálne, v celoeurópskom meradle aj v strednej a východnej Európe,“ povedal Martin Polák, senior viceprezident a riaditeľ Prologis pre región strednej a východnej Európy. „Obsadenosť a objem nájomných transakcií boli historicky najvyššie a zároveň sme registrovali vysokú mieru udržania zákazníkov - pre predstavu, štyria z piatich našich zákazníkov predĺžili svoje nájomné zmluvy.“
15. 2. 2017
FM LOGISTIC PREDSTAVUJE INOVATÍVNE RIEŠENIE PRE VYCHYSTÁVANIE INTERNETOVÝCH OBJEDNÁVOK
Ruka v ruke s rozvojom e-commerce od začiatku 21. storočia, sa neustále zvyšujú nároky spotrebiteľov. Podľa nedávnej štúdie*, 45% e-shopov uviedlo, že im spracovanie objednávky, do okamihu jej odovzdania dopravcovi, trvá viac ako štyri hodiny. Pritom 58% ľudí nakupujúcich cez internet, chce svoj tovar v ten istý deň.
Preto vyvinula FM Logistic, v spolupráci s partnerskou spoločnosťou Balea, nástroj, ktorý zjednodušuje vychystávanie e-shopových objednávok: vozík e-Shopeur.
* Temando prieskum - Jún 2016 - Prieskum e-commerce objedávok v roku 2016
«Nová generácia» vychystávania internetových objednávok
Mobilný e-Shopeur je riešením, ktoré prináša skutočnú úsporu času. Je pohotové a zahŕňa funkciu trojnásobnej kontroly: skener / ručný snímač / váhový systém.
Vozík umožňuje súčasné vychystávanie až 48 objednávok. Vďaka váhovým systémom, zabudovaným v každom z možných 48 vychystávacích miest, zaisťuje absolútnu presnosť. IT systém, ktorý je súčasťou palubnej dosky, potom zaručuje sledovateľnosť tovaru.
E-Shopeur tým, že kontroluje objednávku priamo pri vychystávaní a odhaľuje s najvyššou mierou presnosti prípadné chyby, zbavuje operátora kontrolnej činnosti. Vďaka nezávislému systému kolies s ním môže byť pohybované len jednou rukou.
Logistický operátor musí reagovať rýchlo a tento systém ušetrí každý deň v sklade takmer 2 hodiny. Výsledkom je optimalizácia produktivity.
Presné a užívateľsky jednoduché riešenie
E-Shopeur je užívateľsky príjemným a ergonomickým riešením. Pracuje v piatich krokoch:
- Identifikuje tovar a umiestni operátora;
- Počet položiek, ktoré je potrebné vychystať, je uvedený na dotykovej obrazovke upevnenej na
vozíku;
- Operátor ukladá položky do priestoru označeného svetelným displejom;
- Svetelná závora skontroluje, či je objednávka v správnom kontajneri;
- Váhy v kontajneroch skontrolujú hmotnosť objednávok a schvália ich.
Po úspešnej testovacej fázi, bolo riešenie v októbri 2016 nasadené na pobočke FM Logistic vo francúzskom
Château-Thierry, potom bolo rozšírené na ďalšie pobočky vo Francúzsku, Poľsku a Rusku.
6. 2. 2017
GEFCO Slovakia ROZŠIRUJE POBOČKU A OTVÁRA NOVé PRACOVNÉ POZÍCIE
Bratislava 6. február 2017 – Logistická spoločnosť GEFCO Slovakia, ktorá je jedným z popredných lídrov na trhu logistiky, pokračuje v trende úspešných zmien a rozhodnutí aj tento rok. Už onedlho sa totiž priestor trnavskej pobočky GEFCO rozšíri nielen o novú skladovú plochu, ale aj o nové pracovné pozície.
Snahou GEFCO Slovakia je aj novom roku zefektívňovanie ponúkaných služieb spoločnostiam v oblasti priemyslu, automobilového priemyslu, maloobchodu, jednostopových vozidiel či elektroniky. Svoje služby už onedlho rozšíri o novú skladovú plochu v Trnave. Pobočka sa nevyhne ani personálnym zmenám. Na novú manažérsku pozíciu nastúpi v Trnave Miloš Mrázek. „Vnímam to ako veľkú výzvu a príležitosť pre zúročenie mojej 12 ročnej práce pre GEFCO v rámci regiónov stredná a východná Európa,“ hovorí Miloš Mrázek. Počas týchto rokov Mrázek pôsobil na rôznych vedúcich pozíciách v krajinách ako Česká republika, Maďarsko či Slovinsko so zameraním na obchodný rozvoj a optimalizáciu distribučných reťazcov v rámci FVL (Finished Vehicles Logistics).
Distribučné centrum s regionálnym rozsahom
Trnavská pobočka spoločnosti GEFCO bude po novom poskytovať komplexné služby, ktoré budú prioritne určené pre logistiku hotových vozidiel (FVL). Na zabezpečenej skladovej ploche, ktorá je vybavená železničnou vlečkou a rôznymi technológiami pre príjem, expedíciu, údržbu a dlhodobé či krátkodobé skladovanie osobných a úžitkových vozov, pribudne mechanická dielňa s lakovňou. Rozšírenie aktivít v trnavskej pobočke je spojené práve s dielňou a lakovňou. Oba priestory budú už čoskoro slúžiť pre vozidlá – ich komplexnú prestavbu, lakovanie, dekoratívne úpravy, vylepšovanie úžitkových vlastností vozidiel či elektromechanické úpravy. „Otvorením nášho nového centra v Trnave sa pre svoje služby, napojenie na dodávateľské toky a výhodnú geografickú polohu táto pobočka stane dôležitým distribučným centrom pre stredoeurópsky región,“ hovorí o plánovaných cieľoch spoločnosti Mrázek.
Nové pracovné príležitosti v regióne
Rozšírenie pobočky v Trnave bude mať pozitívny vplyv aj na nezamestnanosť v regióne. Do nových priestorov dielne bude spoločnosť prijímať zamestnancov na pracovné pozície automechanik, autoelektrikár, autolakovač či skladník. V rámci distribučného oddelenia by sa mali otvárať pracovné pozície dispečer a zákaznícka podpora. Do trnavskej pobočky prijíma spoločnosť nových zamestnancov aj v súčasnosti na trojzmenné a víkendové pracovné zmeny na pracovné pozície skladník/vodič VZV, vodič nových vozidiel a iné.
1. 2. 2017
Dachser rastie v ázijsko-pacifickom regióne
S novou pobočkou vo Vietname a novými kanceláriami v Hongkongu a Bombaji Dachser Air & Sea Logistics opäť posilnil svoju pozíciu v ázijsko-pacifickom regióne.
Aby mohol Dachser vo Vietname poskytovať logistické služby rýchlo rastúcim priemyselným odvetviam a podporovať ich exportné aktivity, otvoril k svojej pobočke v Hočiminovom Meste aj novú pobočku v Hanoji. „Mnoho výrobcov najmä z textilného a obuvníckeho priemyslu, ale aj výrobcovia elektroniky vybudovali na severe Vietnamu svoje výrobné závody. Pobočka v Hanoji nás teda približuje k našim zákazníkom,“ vysvetľuje Michael Deisemann, Managing Director Air & Sea Logistics Vietnam. Pobočka bude zabezpečovať letecké a námorné prepravy (FCL a LCL) do Európy, USA, ale aj v rámci Ázie, okrem toho bude tiež ponúkať skladovanie a v prípade potreby aj služby s pridanou hodnotou.
Dachser sa tiež sťahuje do novej kancelárie v Tsuen Wan v oblasti New Territories v Hongkongu. Tam budú teraz letecké a námorné prepravy a logistický manažment pod jednou strechou. „Týmto krokom reagujeme na zvyšujúci sa význam Hongkongu ako dôležitého logistického uzla v Ázii a ako atraktívnej lokality, čo sa týka infraštruktúry a kvalifikovaných pracovných síl,“ vysvetľuje Nils Holder, Managing Director Air & Sea Logistics Hongkong. Pre letecké prepravy bude naďalej slúžiť Dachser prekládkový sklad v Tsuen Wan a pre kontraktnú logistiku pobočka v Tsing Yi.
30. 1. 2017
System News 30-1-2017
25. 1. 2017
Prologis oznámil výsledky svojej činnosti v Európe za 4. štvrťrok a celý rok 2016
Obsadenosť sa zvýšila o 90 bázických bodov na 96,7 %
Zahájená výstavba nových projektov s plochou 309 000 metrov štvorcových, zo 65 % ide o budovy na mieru 121 500 metrov štvorcových akvizícií
BRATISLAVA (25. januára 2017) – Prologis, Inc., globálny líder v oblasti logistických nehnuteľností, dnes oznámil výsledky svojej činnosti v Európe za 4. štvrťrok a celý rok 2016.
Prevádzkové výsledky
Prologis Europe uzavrel štvrtý štvrťrok s obsadenosťou portfólia 96,7 %, čo v porovnaní s predchádzajúcim obdobím roku 2016 znamená nárast o 90 bázických bodov. Súhrnný objem novo uzavretých a predĺžených nájomných zmlúv predstavoval v štvrtom štvrťroku 718 200 metrov štvorcových a za celý rok 2016 celkovo 3,5 milióna metrov štvorcových, čo v porovnaní s rokom 2015 predstavuje nárast o 54 %.
Ku koncu kvartálu vlastnil Prologis v Európe buď ako jediný majiteľ alebo formou spoločného investičného projektu portfólio nehnuteľností s celkovou rozlohou 17 miliónov metrov štvorcových.
„V roku 2016 sme zaznamenali zatiaľ najlepšie výsledky v objeme prenájmov, čo nám v Európe umožnilo dosiahnuť rekordnú obsadenosť,“ povedal prezident Prologis Europe Ben Bannatyne. „Napriek politickým otrasom mieria zákazníci vytrvalo za svojimi dlhodobými cieľmi a na trhu naďalej prevláda dobrá nálada. To napomáha širokému dopytu, na čele ktorého stoja predovšetkým sektory retailového predaja a automobilového priemyslu. Vďaka silným základným prevádzkovým ukazovateľom a stále atraktívnejším výnosom očakávame aj v nastávajúcom roku silný rast,“ dodal Ben Bannatyne.
Vo štvrtom štvrťroku sa najväčšiemu záujmu zákazníkov tešili tieto trhy:
Medzi významné nové prenájmy vo štvrtom štvrťroku patrili:
Zahájená výstavba
Na všetkých európskych trhoch naďalej pretrváva nízka ponuka prvotriednych distribučných nehnuteľností. Prologis Europe vo štvrtom štvrťroku začal výstavbu 13 nových projektov v Českej republike, Nemecku, Francúzsku, Maďarsku, Taliansku, Poľsku, na Slovensku, v Španielsku a Spojenom kráľovstve s celkovou rozlohou 309 000 metrov štvorcových. Zo 65 % pritom ide o budovy stavané na mieru, z 35 % o výstavbu špekulatívnu.
Medzi začatými projektmi nájdete:
Akvizície a predaje
V roku 2016 Prologis akvizíciami v Európe získal budovy v hodnote 70 miliónov eur s celkovou rozlohou 121 500 metrov štvorcových a 18 pozemkov s celkovou výmerou 1,3 milióna metrov štvorcových. Tieto akvizície boli súčasťou firemnej investičnej stratégie zameriavajúcej sa na premyslené investície na globálnych trhoch. Počas uplynulého roka Prologis predal nehnuteľnosti v Holandsku, Spojenom kráľovstve, Francúzsku, Nemecku, Taliansku a Švédsku v celkovej hodnote 259 miliónov eur.
„Logistika zostáva odolnou a atraktívnou triedou aktív, ktorá ťaží z vysokého dopytu, nízkej neobsadenosti a pokračujúceho rastu nájmov po celej Európe,“ konštatoval investičný riaditeľ Prologis Europe Joseph Ghazal. „Špekulatívna výstavba sa drží na disciplinovanej úrovni a developerské aktivity na trhu sa v roku 2016 niesli v duchu veľkých projektov stavaných na mieru.“
18. 1. 2017
PARTNERSTVO FM LOGISTIC A EM STRASBOURG
SPOLOČNÉ VÝSKUMNÉ PROJEKTY PRINIESLI SYSTÉM DI@LOG, KTORÝ REORGANIZUJE LOGISTICKÉ OPERÁCIE V SKLADOCH.
FM Logistic, popredný poskytovateľ skladovania, prepravy a obalových služieb, spolupracuje od roku 2011, formou financovania výskumných projektov, s katedrou riadenia dodávateľského reťazca na obchodnej akadémii EM v Štrasburgu.
Po 4 rokoch práce a po úspešnej pilotnej fáze, bude teraz jeden zo spoločných projektov vypustený do sveta; jedná sa o diagnostický systém s názvom Di@log, ktorý reorganizuje logistické operácie v skladoch a rieši otázky produktivity.
Hlavnou úlohou je posúdenie prevádzky v sklade
Život v sklade je ovplyvňovaný pravidelnou reorganizáciou logistických operácií. Či už sa jedná o implementáciu, rast či ukončenie aktivity, alebo inštaláciu nového zariadenia v rámci baliacej linky, vždy je nutné predvídať vplyv týchto zmien a možné problémy spojené s nimi.
Spoločnosť FM Logistic ako jedna z prvých začala pracovať v multiklientskom a multiaktívnom prostredí a má teda s týmito javmi a dôsledkami bohaté skúsenosti, najmä čo sa týka riadenia intralogistického toku. Preto sa rozhodla podporiť projekt, ktorého predmetom bol vývoj nástroja, ktorý asistuje pracovníkom s rozhodovacou právomocou pri reorganizácii skladových operácií.
Výskumný projekt viedol k nasadeniu modelového nástroja, založeného na metóde SCOR (Supply Chain Operations Reference). Ten identifikuje a vyhodnocuje kľúčové ukazovatele výkonnosti podľa ich internej alebo externej orientácie (prevádzkovej efektivity). Metóda analýzy berie do úvahy všetky kritériá, od prevádzky po otázky stratégie. Následne bol vyvinutý Di @ Log, nástroj pre diagnostiku prevádzky logistických centier.
Di@log, revolučný diagnostický nástroj
V spolupráci s humanistami, výskumným laboratóriom EM v Štrasburgu, vyvinula FM Logistic 100% elektronický nástroj Di @ Log, ktorý na základe skúseností a odborných znalostí FM Logistic a výsledkov výskumov reorganizuje skladové operácie.
Je schopný poskytnúť globálny prehľad operácií, stimulovať interakciu medzi operáciami, hodnotiť ich pomocou ukazovateľov výkonnosti, a v závere prichádza s najefektívnejším riešením.
Teraz, po testovacej fáze, je Di @ Log pripravený na implementáciu na všetkých platformách FM Logistic. Nasledujúcim cieľom je spríjemniť jeho konečné využitie, predovšetkým pre manažérov v prevádzke.
Stéphane Mornay, Riaditeľ pre podporu skladovej prevádzky skupiny FM Logistic vysvetľuje: "Mentoring študenta pri písaní práce je veľmi formálny. Aby sme došli k cieľu, ktorým je nástroj používaný v praxi v našich skladoch, museli sme sa vzájomne prispôsobiť a naučiť sa spolupracovať. Rozhodli sme sa v takejto spolupráci pokračovať a v súčasnosti vedieme ďalšieho študenta témou Sklad budúcnosti ".
Ak chcete pridať svoj príspevok do rubriky Média monitor spracujte anotáciu podľa vzorovej štruktúry a zašlite ju na adresu logistika@va1.sk
Ak chcete pridať autorský príspevok zašlite text vo formáte PDF alebo DOC na e-mail: logistika@va1.sk
K príspevku zašlite názov príspevku aj v anglickom jazyku, stručnú anotáciu, kľúčové slová (dôležité pre vyhľadávanie) a fotografiu autora alebo ilustráciu.
Zobraziť vzorovú štruktúru príspevku.
CROWDFUNDING - je financovanie z mikrozdrojov. Logistický monitor zhromažďuje pre Vás informácie už 20 rokov BEZPLATNE. Pomôžte tomuto projektu dobrovoľnou čiastkou, ktorú pošlete na účet: Tatrabanka a.s. Žilina 2629410129/1100, IBAN: SK5O 1100 0000 0026 2941 0129. Ďakujeme.